dijous, 3 de maig del 2012

CONTRACTE D'APRENENTATGE


Quan abans de començar les pràctiques vaig redactar el meu contracte d’aprenentatge vaig destacar una sèrie d’aspectes que volia millorar durant el meu procés de pràctiques, com són:
- Crear situacions d’aprenentatge dins l’aula.
- Treballar en equip.
- Fer servir les noves tecnologies.

A dia d’avui, i després del bagatge a l’escoleta, puc dir que estic satisfeta amb la feina que he fet fins al moment.
Pel que fa a crear situacions d’aprenentatge dins l’aula, ja he tingut l’oportunitat de proposar i dur a terme diferents projectes i activitats que han tingut una acollida molt positiva per part dels nadons.
Respecte al treball en equip, he fet l’esforç d’integrar-me dins l’equip educatiu del centre, especialment amb la meva tutora d’aula, i he aconseguit coordinar-me amb tots per a realitzar un treball conjunt a l’escola.
Per últim, pel que fa a l’ús de les noves tecnologies, he d’esmentar que les he fet servir molt per tal de reflexionar sobre el meu procés de pràctiques. Ara veig aquesta eina com a una oportunitat per a compartir amb la resta les vivències i experiències que vaig sofrint al llarg del meu procés de pràctiques. A la vegada, és una oportunitat personal per a reflexionar i viure aquesta experiència més intensament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada